Zázraky ihned, nemožné do tří pracovních dnů

Zázraky ihned, nemožné do tří pracovních dnů


Léky na hubnutí
Každý, kdo uvěří tomu, že s jeho obezitou, na niž si celoživotně „střádá“, zatočí během tří týdnů určitý potravinový doplněk, by měl být ve vlastním zájmu zbaven volebního práva, řidičského oprávnění a způsobilosti k právním úkonům. Přesto obchod s těmito přípravky vzkvétá a speciálně v období mezi závěrem štědrovečerní večeře a prvním letním dnem mají jejich výrobci své žně. Zaručené a účinné preparáty se prodávají skvěle a málokterého kupujícího zarazí fakt, že i přes nalezení svatého grálu všech mlsalů lze pořád ještě narazit na tlouštíky.
 Bylo by to krásné, kdyby „madla lásky“ a faldíky na stehnech mizely po pravidelném zobání pilulek, bohužel toto instantní řešení nikdy nefungovalo a pravděpodobně ani fungovat nebude.
Jediným pozitivem těchto výrobků by mohla být jejich cena – v tom smyslu, že pokud už sáhnete při jejich koupi tak hluboko do peněženky, přičiníte se během takové kůry i jinak, abyste „podpořili“ kýžený účinek.
muži a zázrak.jpg

Komerční věda
Pokud chcete prodávat, jděte na to vědecky. Pokud navíc dodáte LED displej a možnost spárování s unikátní aplikací, není věci, která by nenašla svého solventního kupce. Příkladem budiž ionizační láhev – třeba model Vson Smart titanium, který funguje na principu elektrolýzy, jíž obohacuje váš nápoj molekulárním vodíkem. Ve výsledku spouští antioxidační enzymy, neutralizuje cytotoxické radikály a ukáže vám teplotu vody.  A tím mimo jiné brání vzniku zánětů a poškozování DNA. Fakticky láhev jemně zabublá, zabliká a tím je celá alchymie na světě. To vše bratru za 5 tisíc korun/půllitrový obsah.
Největším přínosem je na tomto místě zcela jistě mimořádně výživná diskuse k tomuto produktu na stránkách prodejce, jímž je Alza. Pokud jde o sortu podobných výrobků obecně, lze jmenovat zvýšení zájmu o vlastní zdraví a následnou snahu jeho zvýšení.
žába na nákupech.jpg

Energie, jídlo, teplo a peníze
Většina těchto instantních zázraků se zaměřuje právě na tyto oblasti a vyznačuje se tím, že za  prakticky minimální pořizovací náklady (oscilují mezi podezřele levným a příliš drahým na optimu označitelném jako „tak já to zkusím“) slibují obrat vašeho života o minimálně 115%. Vyznačují se propagací spokojených zákazníků a klientů, kteří náhle zbohatli, zhubli nebo se uzdravili či zdarma zahřáli a lze je souhrnně označit za výrobky obchodníků s vlažnou vodou. Jedinou obranou je zdravá skepse a informovanost.